This is me.


Här får ni 50 saker ni kanske inte visste om mig. 50 onödiga saker.
Enjoy.


1. Jag har otroligt lätt för att skratta, både i rätt tillfällen och i fel.
2. Måndagar är min absoluta hat-dag.

3. Jag kämpar för att min smilegrop ska synas mer.

4. Jag kan inte sätta på ögonskugga snyggt, stina har måsta göra det i alla år.

5. Min favoritfärg på saker är röd men på kläder använder jag inte så mycket färgglatt.

6. Jag känner mig naken utan nagellack.

7. Jag är beroende av K special (flingor) med mjölk.

8. Jag är ganska envis.

9. Mina tofflor sitter nästan alltid på fötterna här hemma.

10. Jag är kanske lite bortskämd.

11. Jag är linslus.

12. Jag har åtta kuddar i min säng plus tre "bäddkuddar".

13. ...som aldrig används eftersom jag nästan aldrig bäddar.

14. Jag klarar inte av när folk smaskar.

15. På sommaren är mitt ansikte fullt av fräknar, något jag alltid hatat men nu på sista åren börjat tycka är helt okej.

16. Jag har alltid vilja bli dagisfröken, ungefär från jag föddes tills jag var 13-14.

17. Jag kan nog ha jorden uslaste mobil eftersom jag slår sönder alla nya, men den är iallafall röd.

18. Jag är 92a men går med 91orna.

19. Jag tittar rätt mycket i spegeln.

20. Jag är inte nöjd med ett prov eller liknande om jag inte får vg eller helst bättre.

21. Jag knäcker fingrarna dagligen

22. Förr smååt jag extremt mycket, nu har jag lugnat mig lite.

23. Jag lånar rätt ofta kläder av min syster och hon av mig.

24. Jag bor i skogen.

25. Jag kan bli helt galet förälskad i en film och se den om och om igen.

26. För det mesta ser jag riktiga tjejfilmer och det är också dom som är bäst.

27. Jag är inte höjdrädd

28. Jag säger aldrig spyr utan jag säger kräks. (spyr låter så extremt vidrigt)

29. När väckaren ringer vaknar jag av klickljudet som kommer just innan pipandet börjar.

30. Det här året kan nog ha varit det bästa hittills.

31. Jag har alltid velat gilla hästar men jag har alltid hatat dom.

32. Jag plattar mitt hår nästan varje dag.

33. Jag älskar jul och nyårs och längtar så jag spricker till båda.

34. Förr var jag otroligt morgonpigg, nu är jag snarare morgontrött.

35. Jag är galen i lussebullar.

36. Jag byter dialekt på direkten om jag är i en annan stad.

37. Jag shoppar mest och bäst om jag går på stan själv eller om jag går med antingen Stina eller Isabelle.

38. Julmat är överskattat, enligt mig.

39. Jag tycker om att vara hemma själv.

40. Jag sover ofta med fötter utstickande ur täcket

41. Jag älskar mysiga hemmakvällar

42. ...men jag älskar att festa också.

43.  Allmänbildad är det sista jag är.

44. Om någon använder mer än ett frågetecken när man ska fråga något på tex. msn blir jag irri.

45. Jag är verkligen inte teknisk

46. Jag kommer nästan aldrig ihåg vad jag drömmer.

47. Jag älskar att spela "med andra ord" och sådana spel

48. ...men jag blir rätt tävlingsinriktad.

49. H&M är favoritaffären numero uno.

50. Min mobil åker i golvet hela tiden, minst en gång per dag. Inget skämt.  


Kommentarer
Postat av: Oraklet

haha det där med tävlingsinriktad stämmer ganska bra;).

2008-12-11 @ 16:14:05
Postat av: Moa-Stina

HAHAhaha gud, det avr typ kul att läsa allt ;) haha det roligaste är ju att allt stämmer ;) särkillt det med ögonskuggan ;) youknow, jag kommer dö en dag också, hru ska du bära dig åt då!? ;O

2008-12-12 @ 00:26:36
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0