I'm that kind of girl.

Imorse var mina ögonlock minst sagt tunga. Blev inte så väldigt tidig kväll om man säger så eftersom vi inte kunde sluta prata. Hur övertrötta som helst sa vi godnatt till varanda inte bara tusen gånger. Jaja till slut lyckades vi faktiskt somna, hör och häpna! Och imorse såg vi på julkalendern också. Jag har som tyckt att den inte alls var bra men nu när jag såg den idag var den riktigt spännande. Måste ses imorgonbitti helt klart;)

Nu ska jag ta mig några lussebullar (smalhet) och skriva hälsodagboken. Och förresten gick spanska provet primaballerina, galet härligt. Pusspusspuss.




PEPPARKAKSBAGARE


Kommentarer
Postat av: Marielle

Grattis på din namnsdag, Anna! :-)

2008-12-09 @ 14:51:10
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0