Make my day.

Jag blev lat idag och for inte på klättring. Det blev volley sedan hem hihi bus. Nu håller jag på att sätta upp min nya julstjärna men det går inte alls bra huhu. det har slinkit ut den ena fula ordet efter det andra från både min och mammas mun. Tur att vi iallafall kan skratta åt det också, annars skulle mitt rum bubblat av ilska nu.

Hursomhelst så var det filmtajm på skolan. Filmen höll på i två timmar och mesta dels var det bara massa strunt. Egentligen tror jag själva handlingen skulle ha kunnat varit bra men filmen var då inte de. Det var b-kvalla eller vad man kallar det också. Filmen var iallafall inge bra inspelad eller så, det kändes typ som om jag lika gärna kunnat filma ihop den.  

Nu ska vi kämpa vidare med stjärna och sedan blir det lussebullar för hela slanten skulle jag tro. Måste göra inköpslista til IKEA också, så att jag inte glömmer att köpa någonting. Julklappar har jag varit och shoppat idag också, så nu känner jag mig lite lugnare. Dessutom lär det följa med en del julklappar hem från haparanda imorgon också. Pusspusspuss.


HEHEHE the twins på IKEA i uppsala

Kommentarer
Postat av: Isabelle

VI ÄR TWINS OCH VI ÄR CUUTE OCH VI ÄR BÄST I NORRIIIIS

2008-12-04 @ 23:19:56
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0