Still here waiting for you.

Jag och Josefin tänkt ha myskväll nummer ett ikväll. Baka någonting gott och se one tree hill i mängder. Men sen går hon och blir sjuk. Typiskt. Men jag får försöka smida ihop några nya planer för kvällen.

Imorgon slutar vi redan tio, halv elva så då väntar troligtvis staden! Även fast vi som egentligen bara har en lektion imorgon så är jag inte övertaggad precis. Spanskan väntar nämligen då och läxan bara krånglar och vi får igen provet. Huvva. Tur att dagen i övrigt är smärtfri haha. Somsagt blir det nog stan och förhoppningsvis julklappsköp till mamma och pappa. Det är bara dom jag har kvar att köpa till nu tror jag! Känns gode skönt fast ändå lite tråkigt. Det är ju som mysigt att springa runt och köpa julklappar till den ena och den andre. Fast nu kom jag på. Stina har jag kvar till och jag kan verkligen inte bestämma mig vad jag ska ge henne. Känns som jag redan gett henne allt genom alla dessa år ; ) Blir väl kanske någon favorit i repris eller så får jag försöka komma på nå nytt finurligt höhö.
Nu väntar visst pepparkaksbakning med systeryster.
Pusspusspuss.


bara en bild som inte har nått med nått att göra höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0