Fantastic four.

Mamma har just bakat världens godaste lussebullar, som alldeles fluffiga. Stora som hus är dom också. Tror ni jag ska äta ihjäl mig av dom kanske? Det tror då jag. Min säng är borta också haha så nu ligger jag endast på madrassen. Det ser sjukligt tomt ut i rummet. Men så kan de gå om man väger en aning för mycket ;) Håller tummarna för att pappa kan laga den annars måste jag nog ta och piffa upp rummet på något annat sätt.

Idag på volleybollen berättade jag och stina vad vi skulle ge varann i julklapp. VARFÖR kan jag inte hålla mig? Jag gissar att jag är för nyfiken. Eller egentligen så visste inte jag vad jag skulle köpa åt stina så hon berättade bara vad hon skulle köpa åt mig, en fickplunta höhö. Och sen kom jag på att jag köper nog det till henne också. Det passar som så bra till året som har varit osv. Så jag och Stina ska fara och kolla på fickplutor tillsammans nån dag i veckan, så ska jag få den jag vill ha av stina och hon få den hon vill ha av mig. How perfect?

Förövrigt är jag allmänt glad hela tiden. Jullov snart ju. Som en liten leende boll glider jag omkring här hemma och snart väntar staden med bellabull och rebus. Tusen år sedan jag träffade reb så det är på tiden och isabelle kan man aldrig få nog av. Så pusspusspuss.


Fantastic four. Ska du kanske med på stan också stina?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0