If you want it you can have it.

Testar min nyårsklänning för femtielfte gången sen jag köpte den. Kan inte bestämma mig om jag vill ha den eller inte! Den är väl som fin osv men jag vet ändå inte! Men jag tror inte jag hittar någon annan så det får väl bli den här även om den inte känns riktigt 100 %.
Nu ska jag ta och skriva ner några rader om en person som missbrukar sin makt. Några förslag? När det är klart, eller kanske inte är det, så väntar bubbelbad, bastu, lekar, singstar och hela det paketet med klättergänget. Fybubblan så roligt det kommer bli. Pusspusspuss.


Tagga nyårs.


Kommentarer
Postat av: Gustav "Calle" Carlsson

styra fest? =) jag är lätt på

2008-12-20 @ 19:44:55
Postat av: Calle

It´s on!

2008-12-20 @ 22:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0