I'm alive, I'm still here.

Usel uppdatering och ärligt talat kan jag inte skylla på att jag inte haft tid. orken har däremot inte riktigt funnits där i dom lediga stunderna. Igår så var det ju som sagt lucia på morgonen. Landskyrkan proppfull, tända ljus och julsånger. Det funkade bara finfint. Snöleken var också riktigt rolig. Brännboll i snö hihi spännande minst sagt. När jag råkade kasta iväg träraketet på Oliver så bytte dom så man fick sparka en gummiboll istället. Det kändes lite småfarligt med flygande rack höhö. Efter gympalektionen stannade vi och busade på lite i snön och jag blev även så fint snöpulad av Josse i hela ansiktet. Det var inte mycket mascara kvar på ögonfransarna utan den var mest utkletad på kinderna. Gulligt.

När jag kom hem var det snabba puckar. Först middag sedan coop. På coop köptes lite alla möjliga onyttigheter och sedan svängde vi förbi stina och plockade upp henne. Isabelle kom efter ett tag, emil också och så småningom kom även ludde, hampus, thomas, jeppe och petter! Det blev idolfinal för hela slanten i början av kvällen. KEVIN VANN!!!!!!!!!! fybubblan så bra. Sedan spelade vi med andra ord och med vilda gester, såg filmer och gjorde lite allt möjligt för att hålla oss vakna. Det var ju nämligen luciavaka som gällde! Stina, Jeppe och Thomas gav upp redan där vid tolv och åkte hem medan vi andra faktiskt kämpade till NIO i morse! Blev kanske några små slumringar för min del men äh. Jag räknar det som vaka ändå hehe.

Fråga mig inte varför men igår gillade vi att riva sönder saker tror jag banne mig. Först gick en lampa sönder, sen en rullgardin, sen hårmousse och sen var spelgen nära på att krascha men isabelle lyckades rädda den. Men det roligaste var att min säng brakade ihop HAHA. Vi hade trängt ihop oss fem personer (feta personer höhö) i min säng och plötsligt gick plankorna under av och vips låg madrassen på golvet. Så kan det gå ; )

Skitmysig kväll iallafall allihopa, tack=) Men nu måste jag speeda, ska möta upp isabelle på stan och se stinas luciatåg klockan ett! Och just nu sitter jag här osminkad med handuksturban på huvudet haha lyckat till anna säger jag bara.

Pusspusspuss.


sicken glädjespridare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0