There is only one tree hill.

Vi slutade ungefär halv tolv idag och vi började tio! Hoppas resten av veckan håller i sig såhär. Då kommer jag må som en kung kan jag ju meddela. Stannade på skolan och åt en äcklig gryta till lunch. Skolmaten har seriöst blivit vidrig på senaste tiden. Den har väl aldrig varit primaballerina men nu har det gått i utförsbacke. 
När jag kom hem gjorde jag lite på svenskauppgiften och sen väntade några avsnitt one tree hill så fint på mig. Jag bölar lite till varje avsnitt jag ser! Herremin men det är ju så sorligt eller så lyckligt.  Blev att fara till emil och plugga matte där vid åtta tiden. Och vi pluggade på rätt bra men jag har ändå kommit fram till att det här provet kommer gå uselt. Blir faktsikt glad för ett g. Eller nej, men jag kommer inte få bättre än g så det är väl bara att nöja sig.
Nu skriver john blund efter mig hörrni.

Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: jossssseee

OTH<3

2008-12-16 @ 20:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0