Yesterday all my trouble seemed so far away.



Efter lite smågräl yesterday
stannade jag @stinas place hela kvällen. Men det var minst sagt trevligt. Jag hängde med systerskaran lindström och deras pojkvänner. Eller ja. Jag spelade stinas pojkvän hehe. Folket var inte riktigt nykert så det var ganska roligt när vi spelade Wii fit och sånt där. Och jag och stina lärde oss nog både ett och annat om det ena och det andra ;-)

Nyårs däremot......jag blir tokig. Struligt är bara förnamnet även om det börjar lösa sig mer eller mindre nu. Vi får väl helt enkelt se var det bär av satt säga. Eller ja, planer måste vi ju som ändå ha. Tror jag ska ta och slå ett par samtal minsann.

Idag tror jag att det blir ett stadsbesök för min del. Har en del smågrejer att köpa och sådär. Eller jag har ganska mycket att köpa typ(?) Och kvällen är också planerad, men det får ni höra om senare. Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Nyårs blir bra, det kan inte bli dåligt med oss :*

2008-12-31 @ 10:58:08
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0