alla som inte dansar är våldtäktsmän

Det var en lyckad kväll igår måste jag säga. Hade toppenkul hehehe. I början var det rätt pinsamt men sen när alla blev lite påverkade osv blev det råchill:):) hahah alla som inte dansar är våldtäktsmän alla som inte dansar är våldtäktsmän;)

Förövrigt är jag med Iceabelle nu. Vi är som busiga åde heheh :$ Iallafall så har vi varit med jasmine, sara, frida och cheung ikv, det var nice. Vi har typ vart ute i snön, sett film osv. Annars har det inte hänt så mycket, jag var på stan idag. Hittade en skinnjacka, köpte den inte men jag la undan den. Isabelles komentar på jackan, hahha nya MCtjejen här. hihihihihih hela världen snurrrrrar............. PUSSS PÅ ISABELLE FÖR HON ÄR DET BÄSTA. Igår blev Lollo och stina blev lite angry på mig thihih fick ett sms där det stod:
Men vad fan har du av mobilen din slyna?
Vi dricker upp all sprit, bara så du vet.
Hoppas du har en rolig kväll kuksugare,
vi älskar dig<3

SKJUT alla som är lediga på måndag för själv har man då skola med kuklektioner.



            

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

HAHAHAha det var Lollo som skrev sms:et ! :O
jag var bara med på det sista ( vi älskar dig

2008-02-10 @ 01:27:46
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se
Postat av: Lollo

HAHAHAHA, men du, jag blir ju som jag blir ;)
Men jag menade väl nästan allt, förutom kanske det där med kuksugare.. (får jag väl hoppas ;P)
Iaf, bra att du hade roligt iaf :)

2008-02-10 @ 17:54:14
URL: http://buymeaticket.blogg.se
Postat av: isabelle

du är SJUKT bäst i världen

2008-02-11 @ 18:46:50
URL: http://isaabelleee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0