fettisdag

Good evening:)
Heheheh idag så har jag tränat minsann. Men jag fick min belöning åja. Först tränade jag klättring, sen volley och sedan volley igen med b-damerna:) PLUS att vi hade gympa på skolan ojojoj. Det allra bästa med att stanna på b-damernas träning, förutom att det var rikigt roligt, var att vi fick semlor av Uffe=D SNÄLL må jag då säga.

image76

Annars så var jag, som jag sagt 1000 gånger känns det som, på utvecklingssamtal. Gick som alltid bra, helt seriöst säger läraren dåligt på nåns utvecklingssamtal? Jag tror banne mig inte det.
En ganska rolig grej på utvecklings. var att min lärare, Elisabeth, trodde att jag Amanda, Tina, TP och Josse hade känt varandra långt före skolan. Där ser man;) För det har vi inye, men vi har verkligen lärt känna varann riktigt bra ändå:)

PUSSSSSS & GODNATT

Kommentarer
Postat av: Josse

haha det visste jag inte att hon trodde ;)

2008-02-06 @ 16:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0