Genvägar är senvägar....

Kom alldeless just hem från Samme. Har varit där med Isabelle, Reb och cheung:) Vi hyrde Bring it on, den fjärde, på hemmakväll & sen cyklade vi i snöstormen till atorp. Sjukt jobbigt, speciellt eftersom Reb och Cheung tog en genväg som sög balle. Iaf så var filmen bra, fast måste erkännas att trean är bäst ändå:) Dessutom hände det pinsamheter ikv vill jag lova. Reb och isabelle, you know ;)

image45 
HEheheh han var typ en babe ändååååå

Just ja, jag fick presenter ikv jag=D Toppenfina, och goda. Typ HUR MYCKET godis som helst av Cheung!!! smaskens. Av  Isabelle och Reb fick jag BH, trosor, fotmassage grej,nagellack och en söt liten ram, thanks(L). Av samme fick jag ingen, men han sa att han skulle ge mig en sen, jotjena ;D 

 Men nu blire att tvätta bort sminket och sen sova ska du se:) puss&gonatt

Kommentarer
Postat av: rebsban

HAHAHHAHAHHAHA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=)
jag sa ju att han hade snygg kropp!!!!

2008-02-02 @ 11:14:23
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se
Postat av: bella

body(L)(L)

pinsamma,snarare vidriga;)

2008-02-02 @ 14:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0