godis, klining, she's the man. KÄRLEK

MYSKVÄLL med icebelle:) Först Coop, eller ja Obs kalla det vad du vill, köööpte godis där hehe :$ Sen köpte vi också en 2 liters juice och 2 stora läsk flaskor. Inte enbart till oss då men. Haha juicen blev då uppdrucken på störtt, när jag och Iciepicie tänkte ta en slurk var den nästan slut ; ) Iallafall tittade vi lite på gammla kort, söta alla tubölebarn var:) Sen såg vi She's the man, kärlek till den filmen lika mkt som till Dirty dancing 2<3<33<

image113
love you darling:)

För övrigt kan ju min geografi lärare skjuta sig, jag slet med befolkningsrapporten igår. Hela dan. Fick ihop 8 fucking sidor. Sedan idag, när vi ska lämna in den, gissa vad han säger då? Jo, att han inte ville ha någon uppsats längre än 4 sidor. DÖ PLÅGSAMT säger jag bara. Men tack och lov hade både jag, jesper och josse gjort för mycket, så vi lämnade in det så ändå. Men tänk hur mycket jag kämpade i onödan.

Aja, slut på argrissioner. För egentligen är jag  HAPPYFACE HAPPYFACE HAPPYFACE.

Ska sova nu, godnatt(:


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

HAPPYFACE ÄLSKLING (L) !

2008-02-18 @ 23:23:00
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se
Postat av: isabelle

always happyface with you:)

2008-02-19 @ 07:45:36
URL: http://isaabelleee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0