godmorrongodmorrongodmorron

GOOD MORNING DEAR READERS:)

Jag vaknade just, pappa mamma och julia spelar typ nå spel där ner så det låter som , ja jag vet inte vad, en djungel kanske. Iaf så sitter jag och mummsar på godis som jag har kvar från i går, godis är typ som godast på morrron:$ Idag ska jag som sagt på stan. Men jag har inga pengar, men jag ska dit med min mamma och lillasyster så då brukar mamma betala lite iaf.

Efter stan ska jag ta det lugnt, eller jag vill ju typ göra nå ikv men jag är hur trött som helst. Inte bara för att det är morgon utan också för att jag är helt slut i kroppen. Huhu

image108
 Viderbild på mig, but I like you guys:D:D

Kommentarer
Postat av: Josse

Snygga brudar ;)

2008-02-16 @ 11:54:05
Postat av: AG

Heej vi är snygga! right? :D

2008-02-16 @ 16:38:35
Postat av: Moa-Stina

Så jävla snygga ni ä! ;)!

2008-02-17 @ 10:52:09
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0