idag är det söndag

AHH jag har helt sinnessjukt ont i mitt öga.........AJ!!!!! Idag ska jag bara var hemma eftersom mitt öga också är alldeless uppsvält plus att jag måste göra engelska redovisningen. Jag har inte ens börjat med den, men det löser sig nog:)


Ja, idag är det då söndag. Slut på helgen känns lite tråkigt men samtidigt så har jag mycket nya kläder att ha på skolan, dels för att jag har köpt nya och dels för att jag gick igenom min garderob och hittade rätt många fynd:)

Eftersom vi hade främmande här igår hade vi även fika och det blev över rätt mycket så jag tror minsann att jag ska gå och trycka lite kaka, inte dåligt. 


image48 
kärlek på hög nivå


Kommentarer
Postat av: rebecca

dendära kakan är svin god :]

2008-02-03 @ 11:23:27
URL: http://www.rebeccaholmlund.blogg.se
Postat av: isabelle

jag älskar kakan :):D

2008-02-03 @ 11:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0