Inget internet i helgen inte :$

BRRR det är inte varmt ute idag kan jag då meddela. Men det finns ju inga dåliga väder bara dåliga kläder så att säga:) fast jag frös iaf. Idag ska jag följa lollo till finnträsk, som ni kanske förstår är det typ mitt i ingenstans, hehe men dit ska jag ihelgen och mysa=D Kommer inte kunna vara aktiv över huvudtaget, varken här eller på msn, men som tur är finns GRATIS SMS. Smsa för hela slanten till mig:)

Idag var jag och amanda på stan. Köpte ingenting alls huhu(A) Men imorse var jag värsta fyndarN :$ Jag kollade igenom min och mammas skogaderob och tjhoolahopp så hittade jag tre ny skor, ett par svart Lacoste dojjor, ett par brunvita typ fake converse och ett par av mammas klackskor:) Jag älskar verkligen att hitta gamla kläder, skor, väskor ja allt. Det blir som att shoppa gratis=D

Aja, nu ska jag äta. SMSBOMBA OSV!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0