jag borde egentligen plugga menmen:)

Idag har varit en lugn dag. Tills nu. Så for jag loggar in på msn skriver amandie PAPPA VET! shit alltså, hennes pappa vet att vi var på fest i fredags. Tack och lov känner inte våra parents varann men ett litet problem. Det är troligen Jacce som har sagt till hans föräldrar att vi var där, han trodde väl säkert att vi fick osv men. Iaf så känner mina föräldrar hans, shhiiiiit, hoppas verkligen att det inte är hans utan typ Linns eller nå. Känner paniken växa. Jag tror inte de skulle bli så arga om jag hade frågat. då tror jag att jag hade fått fara men eftersom jag bara sagt att jag sov hos vickan osv....HJÄLP.

Förövrigt ska jag vara  med stina isabelle och samme ikv. Har ingen aning om vad vi hittar på men det blir nog trevligt:)

Kommentarer
Postat av: Laaana

Säg annars att ni inte planerat att fara, utan blev bjudna typ i sista minuten och ni tyckte det lät trevligt, funkar typ alltid :]

2008-02-11 @ 20:03:26
URL: http://laniis.blogg.se
Postat av: rebecca

anna nu var du allt lite busig :]

2008-02-12 @ 09:44:35
URL: http://www.rebeccaholmlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0