jag har varit i turkiet, har du?:)

Just det, jag hade tänkt berätta en rätt scary grej som hände i fredags på skolan. Jag nämnde något om när jag var i Turkiet och Tina hajade direkt till och frågade vart i turkiet jag var. Här nedan får ni ser vår lilla konveration:

Anna - När vi var i Turkiet...
Tina - Åhå, vart i Turkiet var ni?
Anna - Vi var i Side.
Tina - Jaha, där har jag med varit!!
Anna - Har du?
Tina - Ja, vilke hotell bodde du på?
Anna- Jag bodde på Side Resort
Tina- VA jag med!!
Anna - hahah häftigt!!
Anna - När var du där?
Tina - När var jag där? Hm, 2006 nånting
Anna - AHH jag med!!
Tina - VAAA jag var där på hösten
Anna - Jag med!! Den 6 september
Tina - AHHHH det var då jag med var där!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag och Tina har alltså varit utomlands tillsammans ;D;D;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0