jag klara mej inte utan gratis sms(A)

Godkväll kära läsare:)
Idag var det inte mycket som hände i skolan inte. Inga prov eller nå annat jobbigt:) Efter skolan trampade jag in till stan på min räsercykel och så träffade jag Per. Vi gick på stan och kikade runt och sen åt vi på Dallas:):):):) MUMS, jag åt en hawaiipizza. Det var förövrigt jättekul på stan osv=) Efter det for jag på träning, hur slapp träning som helst. Kanske var lika bra eftersom jag hade pizza fulla magen, vi gick iaf bara på lina och busade(A) 

Nu sitter jag och peppar inför sportlovet. Det kommer bli fullt upp och superkul=D=D Lovely. Mjae, nu ska jag snart ta och sussa. PUSS ♥

OCH FÖRRESTEN...ska jag nog skaffa gratis sms imorrn:D BOMBA MIG :$



image125

Jag saknar.

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

loveyou guys :*

2008-02-28 @ 23:27:06
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0