jag längtar till sportlovet:)

Alla verkar nästan tröttna på att blogga mer eller mindre nu tycker jag. Jag kan inte påstå att jag inte är en av de =S Jag tror inte att jag kommer att lägga ner bloggen, men möjligen skriva lite mer sällan.



Iaf snart är det sportlov::):) HAPPY. Fast vi har faktiskt inga prov eller inlämningar i veckan, förutom att vi hade novelltävlingen idag. Men det var inte så farligt. Förövrigt glömde jag nykeln till mitt skåp idag, det sög ju. Hatar verkligen när jag gör de, har redan knippsat ett lås så jag knippsade inte det här utan jag levde utan skolböcker(A) Novelltävlingen gick väl bra, jag hade förberett mig så det kändes lugnt. Ikväll hade jag hoppats att jag skulle hitta på nå kul, kanske Isa och compani eller Stina:) Får se=)

Jag har inte planerat hela sportlovet. Men början ser ut såhär:

Fredag(kväll) : Finnträsk med Lollo, ska till henne stuga och köra koter, mysa osv:):)
Lördag: Är i Lollos stuga:)
Söndag: Lollos stuga elle möjligtvis Malå med Amandie(?) hehe:)
Måndag: Piteee, ska shoppa loss i Piteå  med Amandie=D. fråga mig inte varför just i Pite, men mamma och julia ville dit.
Tisdag: Tjejkväll i Byske:):):):)
Onsdag(förmiddag) : Har sovit i Byske så det blir väl buss hem osv.

Annars har jag inte planerat nå mer, hitta gärna på nå med mig:)

Kommentarer
Postat av: Laaana

Åh Byske, man blir ju varm i hjärteknoppen :]

2008-02-27 @ 19:27:45
URL: http://laniis.blogg.se
Postat av: josse

lilla tråkiga byske... ;)

2008-02-27 @ 22:10:41
Postat av: SJUKT hemlig

Pax resten då eller?=)

2008-02-28 @ 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0