jag ska bli rik som bara den ska ni se.

Alltså åh, jag har ingenting att skriva om. Och  veckorna går så fort nu för tiden, ena dagen är det måndag nästa fredag och sen måndag igen. VIPS säger det bara. Jag hinner inte med nånting nyttigt, sitter bara på msn osv hela tiden. har masssor av plugg och dessutom ser mitt rum ut som en svinstia, jag skämtar inte...

Jag är tröttt och förkyld. Eller inte riktigt förkyld, men tät och hostig. & jag har ont i bihålorna. Men gud, vad jag klagar haha nu blir det upp med humöret:) Vi ska äta smarrig mat idag, jag ska hitta på nå kul ikv och min lillasyster är gosiiii=) Plus att jag har en hel bilpåse, choklad och djungelvrålspåse att  trycka ikv.

Men nej, lite humörsvängningar i det här inlägget osv, men nu kanske jag inte kan följa Malin till Hemavan. Det hade varit hur kul som helst, men mamma och pappa är typ negg. "Om vi ska betala det här kommer vi inte betala om du ska nånstans i sommar och blablabla"  JAg har ju verkligen inte råd själv, finns inte en chans. kukhelvete.
När jag blir stor ska jag bli rik, super megarik, lika rik som Joakim von Anka.


image106


Kommentarer
Postat av: rebecca

då när du blir rik så kan du ju ge lite pengar till mig! :)

2008-02-15 @ 17:34:35
URL: http://www.rebeccaholmlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0