Jag ska hoppa ner från eiffeltornet:)

Idag fick vi igen engelskaprovet, mvg, JIHOOO:):):):):):):) I övrigt faller skolan.. jag är sjukt trött på allt plugg och till på fredag har vi en svenska uppsats och historiaprov, vilka jag inte ens har börjat plugga på. hela torsdagen blir väl att plugga........




Förövrigt var det superkul på klättringen igår. Vi fick hoppa typ bungey jump...not. Naemen, alltså vi satt fast i ett rep på magen och sen kastade vi oss efter en slags gunga. Det var kanske fem, sex meter ner till marken och så skulle man slänga sig, iofs föll man ju inte hela vägen för man var ju säkrad men pirret i magen. GALET. Micke och Jonas, ni är totally crasy.
Ta en titt:) , det är Malin som hoppar=)

hehe hade egentligen tänkt lägga upp en video, så där snyggt som alla gör. Blev till och med medlem på youtube ; )  Men hur ska man veta hur man gör det(A)? Om du vet, berätta gärna:)

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

NIIIICCCCE :D

2008-02-20 @ 19:16:26
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se
Postat av: Lollo

Gulligt ;)
Fast jag visste redan vad ni hade gjort :}

2008-02-20 @ 22:02:35
URL: http://buymeaticket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0