jag ska nog börja tugga tuggummin:)

Gud va härligt, jag har en hel timme att bara slappa. Vi har sovmorrron idag men det tänkte jag inte på så jag har massa tid över:) Idag händer det som inget speciellt. Ska på skolan, sen stan troligen och sedan träning, inte ovanlig dag för mig. Men jag gillare:)

Igår pratade jag med Stina jättelänge i telefon om att vi måste skärpa oss. Jag måste verkligen sluta äta godis varje dag. Helt ärligt jag är sjukt sockerberoende & det suger balle för jag blir både fet och får hål i tänderna. Nej fy, nu blir det inget mer godis. Stina däremot ska skärpa sig i skolan minsann. Hon är tydligen efter och allt, inte likt den gammla stina. Så det ska det bli ändring på:)
    Om du har nå tips på hur man slutar äta godis, kommentera!!!! Kanske ska man satsa på tuggumin:)?

image76
Mitt nya beroende?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0