klipp klippp=)

Idag ska jag klippa mig=)=)=) Jobbigt men jag måste, min etappklippning är typ utvuxen osv. Jag ska inte klippa mig på något speciellt vis, bara gamla vanliga. Men det blir ju lite frächare iaf. Stina ska förövrigt också klippa sig, som vanligt, så ska hon göra mer förändring än jag(A)Jag tror hon ska klippa tillbak till snelugg osv. 

image121 
<3




Nu sitter jag och försöker komma på en novell man kan skriva. På onsdag har vi en novelltävling. Vi har fått fyra ämnen så man kan förbereda sig lite. Men man får inte ha med sig något material eller så och man har bara tre timmar på sig. Jag har typ tänkte skriva om någon luffare av något slag eftersom det var ett av alternativen. Det roligaste tycker jag ; )

Kommentarer
Postat av: Laaana

Det är ALLTID kul att klippa sig!
Man känner sig mycket snyggare då det värsta riset är borta! + att det kan vara kul med förändring, även om den e liten=)
Själv taggar jag till klippning imorgon istället då jag verkligen ska tvinga mamma eftersom jag frågat henne i 2 månader (?) snart! Så här blir det också en liten förändring (=

2008-02-23 @ 16:05:04
URL: http://laniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0