lev ditt liv som om du skulle dö imorgon.

Imorron är det jätteskönt för då har vi gympa första timmen. Då slipper jag både sminka mig och duscha för det hinner jag efter(= KUNG.

Vi slutar vid tre imorgon, men jag måste stanna på skolan eftersom jag har utvecklignssamtal vid 5. Jag hatar utvecklingssamtal, det är bara pinsamt, jag vet aldrig vad jag ska säga eller vart jag ska kolla....usch. Dessutom måste jag försöka få i mig nån middag där emellan eftersom jag har klättring direkt efter. Stresss, iaf så har jag även volley imorrn. Då får jag bland annat träffa isabelle. Det var typ längesen, eller nja, men jag vte inte. Det blir bra iaf:):)

image72

Kommentarer
Postat av: isabellee

älskar dig stumpan

2008-02-05 @ 13:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0