money makes the world go round

Hade hoppats på träning idag, men det verkar skita sig. Först skulle jag med Isabelle men då skulle hon typ inte hinna för hon skulle på nån teater med sin kusse. Typiskt. Iställe så tänkte jag hänga med Amandie och Vickan på Campus och träna men pappa och mamma tycker tydligen att jag ska betala själv eftersom jag har hela studiebidraget.

Det sög balle, för jag har inte råd att betala. Har bara 500 av studiebidraget kvar plus att jag är skyldig H&M 400 kr. SHIT, jag som skulle spara osv...men jag tror jag kan försöka få fram pengar på nå vis. Typ få av mamma maybe. Hoppas. Justfan....ahhhh jag tänkte ju köpa den där skinnjackan också. Jag har verkligen ingen koll på mina pengar, de bara försvinner. M Å S T E   s k a f f  a   h e l g j o b  b .

image66 
GEMIG MONEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0