Nu blir det att söka sommarjobb minnsann---

Idag har jag hållit på med geografi uppgiften hela dagen, och ändå har jag inte kommit nästan nån vart. hoho jag blir ledsen. Menmen:) Har faktiskt lärt mig boulevard of broken dreams på gitarr nu. För er som inte vte, så ska vi kunna den låten till musiken. Det känns toppen att jag har lärt mig den, då behöver jag inte tänka på det  nå mer.

Skriver precis med Jasmine på msn och jag fick se hennes CV. Tack gullet. Så nu ska jag väl snart försöka sätta ihop mitt eget för jag måste försöka skaffa ett sommar jobb. Det är ett måste helt enkelt. Hoppas verkligen att jag hinner och att inte allt är upptaget, då dör jag ; ) Hade tänkt traska på stan i veckan och fråga på massa olika ställen. Egentligen skulle jag och Isabelle söka tillsammans, men jag tror det kommer bli rätt svårt.. vi får se:)
 
Aja, nu ska jag forsätta med min hopplösa geografi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0