parfym och lösnaglar på födelsedan:)

Shit vad jag är allergisk mot Stinas katter. huhu. Iaf så har det varit en trevlig kväll hos Lollo och sedan Stina också.
Innan jag for till Lollo for jag och pappa förbi CK och köpte present till mamma. Vi köpte Britneys Spears parfym - Fantasy och sedan köpte jag lösnaglar till henne.


Jag och lollo åt sent idag heheh busfrön:$ & sen åt vi kladdkaka till efterätt. MUMS FILLIBABBA. Sedan såg vi på film, hot chick. Sjukt pinsam film. Jag blev typ tokig, alltså seriöst det spelar ingen roll vad det är för film jag lever mig in i alla filmer galet mycket!!=) Iaf så handlar den om en tjej som förvandlas till kille, eller ja, man kanske. Och sen så när hon är man så är hon fortfarande jättetjejig, så hon/han fframstår verkligen som bög osv. haha kung film ändå SE DEN=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0