världens sötaste varelser(=

Nu ska jag alldeles snart till skolan, eller innan ska jag se på Nanny:) hehe det paus nu. Idag går vi till halv tre, ändå hyfsat bra. Efter skolan ska jag hem och göra läääääxor. Men vid sjutiden ska jag med Isabelle och Reb på teater=D Jag har aldrig varit på en teater, om man inte räknar med skolan, och när Isabelle bjuder och allt. Nae då ska man inte klaga:)

Förövrigt längtar jag tills i helgen, för på fredag ska jag ha det supermys med lollo och stina:) Och på lördag ska jag vara barnvakt med Isabelle, åt de absolut guligast tvillingarna i världen!!!! JAG LÄNGTAR, det var hundra år sen jag såg de också, så det kommer bli toppen. MEN ISA, DU SKA INTE TRO ATT DU FÅR GODIS AV MEJ!!!!!!! ;)

image75 

Skicklig som jag är råkade lägga in det här inlägget som utkast imorse, det är därför jag inte lägger in det förrän nu.


Kommentarer
Postat av: isabelle

sorry girlfriend, jag tror inte jag vet =D

2008-02-06 @ 16:07:02
URL: http://isaabelleee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0