A glas of milk.

Hej på er. Nu sitter jag här vid datorn så här på morgonkvisten och äter frukost. Tomte gröt och en hembakad fralla. Ett glas mjölk står även på brickan. Ska inte använda mig av sminket idag därför kan jag ta det lite lungt, jag börjar inte jobba förrän vid kvart över tio och allt jag ska göra är att äta upp och platta håret en snabbis. Om jag inte sätter upp det istället.

Igårkväll var vi i Falkan och grillade och myste med både pers vänner och mina. Det var nice:)) Jag badade. Det var faktiskt inte så kallt när man väl var i men efter. Då blev man till en isbit. Som tur var fick jag krypa ner under täcket med min pojke när jag kom hem:) Nu ska jag ta en titt i bloggvärlden och se om jag hittar nått roligt inlägg.


Jag blev som bara så sugen.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Allt såg gott ut förutom den svarta döskallen:]

2008-07-04 @ 11:37:06
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0