A peace of me.

Har glömt berätta att vi iförrgår gav vi våra tränare presenten som jag och isabelle kämpat med. Eller vi har kämpat med denna   , blommorna, och chokladen köpte vi i sista stund;) Typiskt mig och isabelle. Alltid ute i sista minuten. Men jag hoppas dom blev glada över presenten iallafall:) Annars då. jo det rullar på. JobbJobbJobb. Igår var jag så trött att jag knappt kunde röra mig. Skämtar inte. Och jag som skulle till Per, blev inget utav. Han kom hit ett tag och myste sen for han vidare till trästicks dit jag verkligen inte orkade pallra mig. Men ikväll blir det trästocks trots mina fördomar mot den festivalen. Det lär ju faktiskt vara många man känner där, dock gillar jag inte musiken och vissa speciella och udda människor. Med fel inställning blir ju allt tråkigt så jag fösöker tagga. Men det blir inget drickande eftersom jag ska upp och jobba imorrn minsann. Jag ska få jobba i resturangen då, få lära mig hur det funkar och så. Jag ska typ vara Fridas lärljunge hehe. Troligen ska jag jobba i resturangen nästa sommar. Hoppas det:):):):):)):)


Bästa tränarna ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0