Babysitter.

Nykommit hem från att ha varit hos Liv.
Har varit barnvakt åt lillstumpsan sen femtiden. Oj sicken söt unge:)
När jag kom dit var hon himlarns trött, men då matade jag henne med massa 
godis, kex och chips så då blev hon ganska vild och galen. Men jag hade mycket
spring i benen jag också så jag, isabelle och liv har busat på hela kvällen:))) När
vi slutade vara barnvakt kom pappa och hämtade mig och vi svängde förbi per och
hämtade upp honom. Så nu ska vi lägga oss och förhoppningsvis se Step up 2
eller så någon annan film(:






1. Liv trodde hon var liten mindre än hon var, så hon åkte i dockans barnvagn. 2. Jag målar lila nagellack på henne små naglar. 3. Jag och min barnvaktshomie;)


Sen har jag även varit barnvakt åt mitt kusinbarn. Också en otroligt söt filur. Hon, hennes mamma ( min kusin ) och hennes pappa har varit här på besök i några dagar. Dom bor n´ämligen i södra sverig, närmare bestämt Avesta. Dock så beger dom sig hem tidigt i morgonbitti men det har varit msigt att ha dom här:)



Kommentarer
Postat av: ronnie

ja, nu har jag då tre st som liv har som idoler ;)

2008-07-11 @ 04:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0