Can't live without you.

Det blev en riktigt lyckd kväll igår Vi följde planerna nästan exakt haha det brukar aldrig ske. Men jag och brudarna for iallafall och spelade minigolf på edda, där träffade vi Ronnie och hans dotter Liv. Typ den sötaste lilla unge som finns. Som jag, stina och kanske isabelle ska vara barnvakt åt på lördag:):):):) Aja. Dom höll oss sällskap medan vi spelade men vi pallade ändå inte köra klart alla arton hålen innan vi blev less. Så då begav vi oss till Falkan. Det värsta var att det var typ mycket folk där, men inte stoppar det oss. Så vi badade, dock bara jag och isabelle, och hon tvingade mig att göra hennes jävla vattengympa ( fast det var iskallt i vattnet;) ). Man ska först ställa sig på knä på botten, sen sätta sig, sen mage och rygg. Egentligen kullerbytor också -men dom avstod jag glatt!

När vi kom hit senare så kom Per också hit och vi alla myste och såg film Och så kom Polly. Pinsam film måste erkännas huhu. Men ändå lite kul. Nu måste jag snart fara till jobbet, idag ska jag typ fara med Hans och handla godis till Falkankiosken, är det nån speciell godissort ni vill ha, hör av er till mig;) Jag har förövrigt inga bilder från igår. Men jag får lägga in senare när jag får dom av Stina och Reb:)


Kommentarer
Postat av: ronnie

hehe, kul med vattengympa 0_o Och så kom polly är juh faktiskt en helt ok film ;p men romantisk komedi ni måste juh låta per se nåt action nån gång å :p

2008-07-01 @ 09:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0