Day 10.

Vi bodde på hotell den här natten. Vilka härliga sängar och vilken underbar frukost vi fick. Men ingen tid att spilla på hotellet, ut på stan direkt och shoppa det vi missat under dag 8. Köpte bara ett par shorts och lite småtjafs. Roligt småtjafs. Sen så for vi till Arlanda och flygplanet tog oss hem hit, hem till Skellefteå. Ska jag erkänna en grej, så hade jag lite hemlängtan. Det var mcyigt att se mitt rum och känna doften av hemma:)


Idag hände det inte så mycket roligt. Eller jo, men jag minns inte riktigt haha ändå var den här dagen närmast. Men min och isabelles dans på tågstationen var rätt kul. Speciellt när flygvärdinna tittade på hehe;)





Det var då hela resan!! Jag längtar redan tillbaka typ.


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

omg vad kul ni varkade ha det :) så bra!!

jag saknar er

2008-08-05 @ 14:39:35
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0