Day 3.

Borlänge igen. Igår med bil, idag med buss. Den suraste busschauffören jag varit med om, ingen skämt. Först så skulle jag betala, med en femhundring, för jag hade inget mindre. Då läste han upp en jävla novell för mig om hur dum i huvudet jag var och varför jag inte kunde betala med en femhudring när det kostade fyrtiofem. Okej förlåt. Desperat letade jag igenom väskan och hittade, tack och lov, en hundralapp! Sedan var det några som var handikappade som skulle åka med, och då blev han flyförbannad på dom för att dom inte tog sig in typ. Oherre. Men tillslut kom vi fram och hittade även dit vi skulle idag, nämligen äventyrsbadet. Jagvar där även förra året, med Stina och Evelina, men lika kul för det! Vi kunde inte ta några bilder eller så eftersom vi är kameraförstörarna numero uno och kameran skulle troligtvis ha gått sönder då. I den lilla poolen utanför blev det dock några pics tagna. Ett snabbt solariebesök kunde vi inte motstå heller. Så vi låg där i plastburkarna och fick bikiniränder och vissa mer efterlängtade fräknar än andra. Isabelle älskar fräknar, jag har fräknar så det räcker och blir över.


Hihi roligaste idag måste ha varit när isabelle tappade bikini. Hon böjde sig ner för att känna om vattnet var kallt eller varmt och när hon reste sig upp hade bandet på ryggen knäppts upp och ups. Det värsta var att en turk stod och kollade på henne. Eller det var inte det värsta, det värsta var att han log!


Några söta pics när vi tog när vi  till stan:)


Badtime:)




En del dagar är vi rätt mogna.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0