Day 5.

Två timmars sömn blev det totalt för väckaren ringde klockan nio och berättade att frukosten väntade. Hotellfrukost. Mums. Men jag och isabelle åt rätt snabbt upp för att så fort som möjligt få springa iväg och sola och bada! På båten, på översta däck har domen pool:) Sen hade dom gigantiska solarielampor i taket samtidigt som taket var öppet och solen strålade in. Poolen var däremot inget att skryta med, men den var härlig att svalka sig i. Även idag umgicks vi lite med grabbarna från Söderhamn. Sa hejsvejs till allt och alla, sen var det bara bussresan tillbak till Avesta kvar. Mensi oj, så underbar den kryssningen var. Tack allihop, speciellt tack till isabelle och lite speciellt tack till söderhamnsgrabbarna.


underbart soligt, glada miner och lemonad i handen.

ett plask eller kanske flera.




 

Den här kvällen var vi lagomt pigga och låg bara och tjattrade tills vi somnade. Tittade även i våra 'Hemligt-böcker', då man svarar på frågor om sig själv, och sen kom frågade jag isabelle bara spontant vad hon skulle göra om han var kille för en timme.

Isabelle: -Jag skulle runka. Du då?

Anna: . -Runka på du. Jag skulle då ha sex.

Isabelle: -Men det var ju bara en timme?

Anna: -Men jag skulle ha sex med vem som helst! Jag skulle typ ha sex med dig.


HAHAHA det råkades bara slinka ur mig innan jag riktigt tänkte vad jag sa tror jag och vi dog av skratt. Om jag var kille för en timme skulle jag alltså ha sex med isabelle, då vet ni. Det var den roligaste kommentaren idag tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0