Day 7.

Väckaren var ställd på tio, även fast vi inte tagit oss i säng förrän fyra. Tonvis med vatten hade jag druckit mitt i natten också så min mage hade skvalpat hela sömnetiden. Somsagt, klockan tio ringde väckare. Jag hoppade glatt upp ur sängen och var pigg som en mört tillskillnad från min goda vän isabelle. Jag lät henne ligga kvar och gick ner och började baka. Jag bakade en cheesecake. Och den blev fruktansvärt god! Inte för att skryta men ;) Efter att isabelle tillslut pallrat sig upp ut sängen så begav vi oss iväg på en fotorunda. Sagolika bilder var vad vi tog minsann. På ängar. På grusväg. På oss. Men dom vill jag spara och visa eftersom.



Jag hann även snabbträffa min kusin Sofia. Åh jag har saknat henne. Alltid förr, på sommaren, for jag till henne och sov i nån vecka eller så. Men det var fem år sedan jag såg henne sist. Alltid roligt att prata med henne igen, hon är tjugo år nu. Shit vad tiden går fort. Jaja.



Roligast idag:

Isabelle: -Gå inte in på toan. Varning, jag har gjort det stora.

Anna: -Okej, bajsade du mycket?

Isabelle: Nej, normalt bara.

HAHAH varför frågade jag ens det. Jag ville ju inte precis veta
haha vi säger verkligen allt till varann utan att tänka en sekund.

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0