I like changes. Just not all of them.

Jag är trött. Ovanligt att jag skriver det? Njae inte så värst, men det är för att jag inte riktigt prioriterar bloggen i första hand utan här skriver jag bara när jag har kommit hem och helst vill sova! Jag och isabelle har myst hela kvällen och gjort en present till våra tränare Ronnie och Pontus:) Vi gör den från hela laget eftersom dom ska sluta träna oss. Vi får se om det kanske blir så att Ronnie ändå fortsätter ( hoppas! ) men vi har gjort den här grejen som en liten avskedspresent. Åh vad jag kommer sakna vår laganda och gemenskap, på planen som utanför. Träningen kommer inte bli som vanligt i höst. Men jag tror nog att det löser sig till det bästa. Hursomhelst så när vi blev klar med presenten, jag kan inte berätta vad det är än, så for isabelle hem och jag for till mange där per, jimmy och johanna var. Vi halvsov och såg djungelboken, men det var mysigt:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0