I wish for a happy life, who doesn't?

Goddagens.
Här nedanför har ni då hela Avestaresan berättad i punkt och priska. Nästan. Jag och Isabelle har blandat ihop lite vilka dagar vi har sagt vad och vilka dagar vi gjort ditt och datt. Men i helhet så är det vår resa. Ni har inte ens fått se hälften av dom bilder vi tagit, kanske med tanke på att det var över 600 bilder, men det kommer droppa in då och då. Idag så har jag packat upp och packat i. Jag ska ju nämligen till Prag. Jag ska alltså till Prag imorgon! Jag har inte förstått det än riktigt. Jaja. Nu har jag hunnit packat rätt mycket och mamma har tvättat allt som skulle tvättas. Snart ska jag ta moppe mot Kvantum för att köpa det som saknas till resan plus massor av godis och frukt. Buss i två dygn är ju det som väntar först, så då gäller det att vara utrustade med mycket smått och gott. Efter jag köpt det jag ska ha, ska jag svänga förbi Falket ett slag för att träffa Cheung och Isabelle en sista gång. Ett dopp väntar säkert också. Hursomhelst, kvantum väntar. Puss 


Ibland känns livet lätt. Ibland tungt.
Just nu varierar det från minut till minut.


Kommentarer
Postat av: Ronnie

Hoppas du får det kul i Prag, verkar vara en grymt intressant stad =)

2008-07-31 @ 15:42:03
Postat av: Josefin

sv: det är (var, det var sista avsnitten nu) som handlar om en sextonårig tjej som blir känd musiker och får skivkontrakt och grejer, min dröm :D

2008-07-31 @ 16:51:03
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0