I won't survive without you.

Nu har jag just vaknat. Min ögonlock känns faktiskt inte så tunga som jag trodde dom skulle kännas. Men eftersom jag bara hunnit sova i fem, sex timmar så kanske jag inte hann komma in i någon djup sömn. Igår jobbade jag stenhårt, inget skämt. Jag började där vid halv tre och chillade mig mest bara genom kvällen. Men klockan nio blev jag uppiffad med en partyoutfit ( jobbarkläder; pikétröja och kortförkläde ) och sedan kom gästerna. Då var det full rulle i diskrummet, där jag var då, inte en minut gick till spillo. Hemfärd på moppen blev det inte förrän vid ett, halv två tiden. Och så upp idag, vid den här tiden, för att lära campinggäster att spela beachvolley!!!!! Fast jag tror det kommer bli rätt roligt. Men mitt liv är verkligen fullbokat nu. Varenda dag är det något måste, som jobb, träning osv. Sedan så villl jag ju hinna vara med mina bästa vänner och nästan varje liten ledig minut är jag med per:) för jag måste hinna vara så mycket som bara möjligt med han innan 21 juli eftersom jag då far till Avesta i 10 dagar. Sedan far han till Tyskland i 6 dagar och sedan jag till Prag i tolv dagar huhu tajmingen. Vi kommer vara ifrån varann i drygt tre veckor, tre veckor. Åh=(



Men nu hinner jag inte skriva nått mer. Nu är det byskes badstrand, volleyboll och campinggäster som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0