It felt like oldtimes.

Hej på er.
Jag fryser lite. Även fast jag har badat bastu i Camillas stuga. Men det är nog för att vi badade i sjön också och sedan duschade vi kallt för dom hade inget varmvatten. Åh jag älskar stugor hihi jag vill ha en. Men jag får väl vara nöjd med vår lilla villa. Jag tänkte ta och se Step up ikv. För jag kan ju ladda hem, för jag kan ju ladda hem. Jag är olaglig ups. Hursomhelst så tänkte jag se Step up. Har börjat se den, men jag tror bestämt att mina ögonlock kommer slå igen innan den är klar.


 
du är en stjärna och vi såg ut som tvillingar i likadada bikinisar:)


Kommentarer
Postat av: moa-stina

saknar old times med er

2008-07-02 @ 02:13:22
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Camilla

det var jättekul att du kom =D

2008-07-05 @ 18:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0