Just another day living like me.



Idag har jag chillat på jobbet i Falkträsket med Malin, Elina, Isak och ankorna;) Det var jättemånga ankor där idag, som vi matade, höll i och tog kort på. Dom var supersöta och inte alls skygga. Jag är lite rädd för att få salmonella eller fågelinfluensan när jag rör fåglar men dom var som söta och friska. Nu, så fort pappa kommer hem och kan skjutsa mig, ska jag till Lollo vi ska lagamat och mysa på. Senare ska vi och se SATC på bion, per ska också med på bion:) Jag tycker den filmen verkar jättebra även om jag inte har sett så många vanliga avsnitt. Men nu tror jag pappa kommer, ska spriga ner och be om skjuts hehe.


cuties

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0