Keep going on.

Det blev ju faktiskt rätt varmt väder idag och som jag sa spenderade jag den på discgolfbanan. Det gick väl sisådär. Jag fick 66 kast och då gick vi halva banan bara. Men jag kom inte sist, jag vann över johanna med ett kast;) Vann gjorde per och jag blev inte förvånad ett dugg;) Iallafall så blir det att umgås med Per, Isabelle, Cicci, Martin och William ikväll. Vi ska först till mobackenbadet, typ en liten vattenpöl, där jag isa och cicci hade tänkt ta ett dopp. Sedan ska vi hem till mig, vi ska väl typ chilla och se film eller nå. Men nu kommer min älskling hit, så nu ska vi fara och möta dom andra vid vattenpölen. Puss.

 
Mitt senaste besök i mobacken skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0