Never forget it, you are wonderful.

Godermorgon. Vaknade för en timme sedan av att älsklingens mobilväckare gick igång. Tusan vad trött jag var. Men han skulle upp och fara och hämta ett liggunderlag som hans brosa skulle ha när han skulle till fjällen nu på morgon. Jaja. Nu är jag pigg som en nötkärna eller vad man säger. Jag är på bra humör för idag ska jag umgås med isabelle. Det var ett tag sedan vi bara var vi. Vi får se vad vi hittar på idag, kanske Eddahallen. Jag undra hur det ser ut där nu när dom har gjort om osv. Det är säkert jättefint:) Och senare så ska hon nog sova över här eller jag hos henne.





HEHEHE förövrigt så får jag typ lön idag. Inte dåligt. 4200 kr rakt ner i börsen. Mitt jobb på Rönnbäcken går däremot sämre huhu. I helgen skulle jag ha jobbat men icke. Och sedan missar jag sex dagar till när jag far till Prag. Jag blir typ ledsen. Menmen:) Nu ska jag inte deppa över det. En liten kosing tjänar jag ju!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0