Something I've missed.

Hej Gullungar. Låg som sagt på stranden ett tag idag, med isabelle och cheung. Det var mysigt och vi tog oss en lång simtur. Så lång att vi inte orkade simma tillbak utan gick upp på en stugbrygga och gick tillbak till stranden. Cute. Det var kul att hinna träffa dom nu innan jag far. Jag är ju van att ha isabelle i hälarna tjugofyra sju nu för tiden så det kommer att bli tomt efter henne!


Nudå. Jag tror att jag ska packa i alla kläder i resväskan och kolla checklistan. Sedan efter maten bär det av till min älsklings amanda. Har inte träffat henne sedan skolavslutningen nästan. Det ska bli toppen att få se hennes söta ansikte igen och prata igenom vad som riktigt har hänt i sommar.


Tusen pussar.


Kommentarer
Postat av: Peace out

svar: ja mycket uttjatad! ^^

2008-07-31 @ 17:12:02
URL: http://ppeaceout.blogg.se/
Postat av: amanda

tusen pussar!<3

2008-08-01 @ 23:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0