Cause with you I can be just me.

Åh jag har tandkrämsspott över hela min dator för att isabelle kom hit med sin stora mun och hennes bubblande skratt. Iallafall så tänkte jag ta mig lite tid nu att berätta om vad jag har haft för mig idag. Jo, jag har umgåtts med världens bästa . Jag begav mig till hennes hem där vid elva- tolvtiden och efter det cyklade vi till den nyöppnade eddahallen! Allt gick som på räls tills isabelle kom på att hon glömt sin bikini hemma. Tack och lov bor Jasmine nära badhuset så vi tog oss bara en tripp dit och lånade en. Iallafall så var väl Eddahallen inte så speciellt, det var väldigt frächt och fint men jag hade fått för mig att det skulle finnas rutchkanor, trampoliner osv. Dessutom nio stycken pooler. Men inget sånt. Fast ett hopptorn som såg ut som ett berg fanns det misann och när man är med isabelle har man kul varenda minut!








Efter vi badat klart, tagit tillräckligt mycket kort och dessutom bastat cyklade vi hem till mig. Där vi sminkade oss, diggade Amy Diamond ( och andra coola artister;) ) och jag åt tomtegröt. Även här hann vi klämma in några kamerablixtarar.
Därefter följde vi vindarna mot skellefteå stad för att framkalla bilder. Sedan skildes vi åt och jag for hem och åt. Sicken god middag jag fick också. Grillad kyckling med klyftpotatis -om intresseklubben undrar;)

Efter den underbara middagen var det full fart mot Falket där jag möttes av många glada ansikten och mycket .



Nu ligger jag och isa och bläddrar i Cosmopolitan innan vi tar oss en tupplur.


Godnatt gullungar.


 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0