Leaving on a jetplan.

Har spenderat dessa ouppdaterade dagar på jobbet, med per, med isabelle, samt många fler människor som har vistas på trästocksfestivalen:) INgen sömn har jag hunnit med och värre kommer det nog att blir för imorrn bär det av till södern klockan fem. Jag och isabelle har, peppat sönder, packat klart och gjort oss redo så HÄR KOMMER VI! Men jag känner mig som lite schitzo ( eller hur det stavas ) för jag vet att jag kommer att ha underbart kul. Vad kan man annat ha i södra sverige, åland, huvudstaden osvosv med världens tjollrigaste isabelle;)? Men samtidigt träffar jag inte min älskling på 10 dagar. Och värre blir det. För sedan när jag väl kommer hem då har han farit till tyskland och sedan far jag till prag. Jag vet att ni redan hört det där. Men tre veckor. Nae. Peppa uppåt, för det är fortfarande sommarlov när jag kommer hem och då ska tiden spenderas till tusen med Per.

Trästocks då;)? Jag och mina fördomar for ju dit iallfall. Först fredagkväll, som började hos Mange där det var partyparty:) Och sedan vandrade jag runt med det folket hela kvällen. Bara chillade och var rätt frusen. På lördag däremot var tempearaturen högre hehe. Då började det med att jag begav mig till isabelle och sedan vidare mot Martin. Vi klättrade in genom brandstegen hihi. Det var roligt. Iallafall så kom Hedich och Towa dit för att dra med oss upp på vitberget där sanna, isa, emma och massa älvsbyn bor väntade. Jag och isabelle var lite busiga och sprang iväg från alla hela tiden. Haha vi var tillochmed så busiga att vi for till Henke där Per var. Där var det drag och jag och isa gjorde bort oss en aning! Trästocks blev det också en stund:) Fast mitt humör var en aning svängigt;) Hemfärd där vi tre-fyratiden:) Och min pojke sov här som vanligt typ;)
Nu säger jag godnatt med några fina bilder från trästocks:)


 






Vi kommer ha så fruktansvärt kul nu domn här dagarna!!!!!!!

Och dig kommer jag sakna helt sjukt mycket!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0