Thanks for making me smile.

Idag har det varit en dag som bara måste spenderas på stranden!
Vilket den faktiskt har gjort för min del, dock i skuggan av kiosken men ändå. Dessutom har jag kunna vara ute mycket, har tillochmed hunnit ta ett litet dopp. Jag gillar faktiskt mitt jobb, lätt förtjänta pengar måste jag erkänna. Jag får ju inte så bra i lön, men det överleves skulle jag tro. Vi får se vad som händer ikväll, ska umgås med Per:):):) Troligen några fler också, kanske spela nå volley eller nå annat chill. Vi får se helt enkelt. Jaja. Jag har hunnit med att städa toan och vardagsrummet också. Tråkigt värre, men jag och min systeryster var tvugna att städa övervåning eftersom det är vi som bor här uppe;) Imogon så ska min kusse komma, Cecilia. Hon är kring 25 kanske, jag vet faktiskt inte riktigt, men hon och hennes kille och lilla bäbbe ska komma! Åh jag längtar:) Men nu ska jag kila.

 
Millions of kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0