A day with the sun shining in your hair.

Idag var jag ledig. Ledig likamed sovmorron. Men nej, isabelle ringde klockan tio och berättade för mig att vädret var underbart. Jag sprang till fönstret och jo det var strålande sol. Jag försökte förgäves få upp per från sängen också. Men han vägrade och jag lät han fortsätta sova medan jag gjorde mig iordning. Vilken sömntuta:* Där vid elva, halv tolv fick jag skjuts till isabelle där min cykel hade sovit över. Sedan trampade vi iväg mot Maxi för att köpa lite gott. På vägen fiskade vi också upp jasmine. Åh vad vägen till maxi var lång och tung, dock ingenting i jämförelse mot hur lång och tung vägen till boviken var. Men när vi väl kommit fram var humöret på topp eftersom solen sken och havet glimmade haha. Vattnet var dock inte så varmt, lite hjärnfrossa då och då, men man kunde vara i. Nu har jag faktiskt blivit lite brun här och där, hoppas på att det fina vädret håller i sig så att min bränna inte försvinner. Att cykla hem från boviken var en stor plåga, men hela vägen sjöng vi gamla svenska sommalåtar. Hur mysigt som helst, jag måste ladda hem i massor:)  




Jag och jasmine var rätt söta i likadana bikinisar.


Ni är då för bra. Och för långa huhu.

Ska ta mig lite middag nu tror jag bestämt. Sedan bär det av till Per=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0