Don't know when I'll be back again.

Nu blir det nattinatti för mig. Ska upp sex imorgon, packa det sista och sedan vid halv nio hoppa på bussen som ska ta mig till Prag! Jag tänkte att jag kan berätta litte kort och gott om vad som riktigt kommer hända där nere. Jo. Imorgon klockan nio far bussen. Borträknat ett antal fika pauser och småraster blir det att sitta på bussen hela dagen. Och hela natten. Klockan fem på lördagmorgon stannar vi i Köpenhamn för att vara där hela dagen. Troligtvis blir det shopping, sevärdigheter och korttagning. Vid sextiden beger vi oss medd färg till Tyskland och kör genom Tyskland under nattetid. Nio nollnoll är vi framme i Prag! Vettefinkan vad vi ska göra där. Men det jag vet är att det ska komma 7000 ungdomar och vuxna dit från alla små hörn av världen. Det är en slags festival, med massor av aktiviteter inom sport, musik och ja, annat. Jag vet också att jag ska jobba i en workshop där. Men jag tror inte att det blir allt för mycket jobb. Och på kvällen. På kvällarna rättare sagt. Då blir det PARTy. Jag och Linnea taggar till tusen. Åh nu känner jag nästan resefebern komma.

Troligtvis har jag tillgång till dator i Prag. Men det är inget jag vet säkert, fast ni kan ju fortsätta kika in på min blogg och hoppas på nya uppdateringar! Ringa till mig blir det inget utav eftersom det är jag som måste betala;) Femton kronor i minuten eller något sådant kostar det. Men sms kan ni skicka. Speciellt imorgon när en sjukt lång bussresa väntar. Herregud, då måste ni bomba mig.



PUSSAR i en mängd till er gullungar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0